Під час роботи над Модулем 4, я ознайомилась з поняттям формуючого оцінювання, яке є основою проектної діяльності та спробувала передбачити і спланувати методи оцінювання учнівської роботи над різними етапами виконання проекту. Також під час роботи над даним модулем я дещо вдосконалила і змінила основні питання проекту. Великого значення має вироблення навичок формування і розробки інструментів оцінювання, презентації викладача про створений проект. В Модулі 4 я спробувала це зробити і сподіваюсь що при подальшій своїй роботі мої знання та вміння будуть вдосконалюватись.
Я зрозуміла, що головною частиною проекту є його оцінювання, яке має:
Я зрозуміла, що головною частиною проекту є його оцінювання, яке має:
- здійснюватися протягом всього навчального процесу;
- оцінювати важливі цілі проекту;
- залучати учнів до процесу оцінювання;
- визначити навчальні потреби учнів;
- заохочувати до самоспрямування у навчанні;
- перевіряти розуміння та заохочувати до метакогнітивного пізнання (про способи мислення та особливості власного мислення).
Комментариев нет:
Отправить комментарий